Рік карантину в Києві
Цього місяця карантину у Києві виповнився рік. І з 23 березня 2021 він знову посилюється — столиця у червоній зоні.
Як обмеження через коронавірус вплинули на наше життя? Команда ЛУН Місто проаналізувала, як нова реальність вплинула на деякі наші звички, та подивилася на зміни у мобільності городян.
Як змінилася мобільність
Кількість пасажирів метро Києва не повернулася до докарантинного рівня. У лютому 2020 було понад 38 мільйонів, у лютому 2021 — понад 26 мільйонів. Про це нас проінформували у Київському метрополітені.
А от затори на дорогах Києва швидко наздогнали та перегнали докарантинний рівень. За даними сервісу TomTom, вже у червні затримка в дорозі перевищила доковідні показники. Невелике зниження було лише у серпні — у пік відпусток.
Оцінити нашу мобільність в цілому по Україні допомогли дані Apple. Аналізуючи динаміку переміщень під час карантину, бачимо падіння та пік. Ми стали найменш мобільними у квітні 2020 та максимально мобільними у теплу пору року.
Вплив карантину на звички
За нашими відчуттями, чи не найважче через ковід прийшлося кінотеатрам. І чи не найбільшу затребуваність відчули служби доставки. Тож ми запитали дані у мережі кінотеатрів Планета кіно та служби швидкої доставки товарів та страв Glovo.

Оцінити рівень відвідуваності кінотеатрів вирішили через об'єми купленого глядачами попкорну. У квітні, травні, червні 2020 з продажем попкорну було зовсім сумно. З липня почалося поступове відновлення, але до докарантинного рівня, на жаль, ще далеко.
Щодо доставки страв з кафе та ресторанів — тут карантин допоміг, з березня 2020 почався ріст. І потім протягом року показники були приблизно на одному рівні.
Серед страв часто замовляли суші, бургери, донери. Любов до азійської локшини почала зростати тільки з жовтня. Попит на український борщ стабільний.
Усім здоров'я та швидкого закінчення карантину.
Інші статті на тему: