Реальна територія Києва давно не обмежується границями міста. Багато киян їздять на роботу з передмістя. Проаналізувавши відкриті дані Uber за квітень 2019 року, команда ЛУН Місто дізналася, кому вранці доводиться добиратися найдовше. А також оцінила, як година пік впливає на час у дорозі.

Кому вранці найдовше їхати до найближчого метро автівкою:

  • Ходосівка–Теремки — 32 хвилини
  • Боярка–Академмістечко — 31 хвилина
  • Гостомель–Академмістечко — 30 хвилин
  • Бориспіль–Бориспільська — 29 хвилин
  • Бровари–Лісова — 28 хвилин
  • Вишневе–Теремки — 27 хвилин
  • Ірпінь–Академмістечко — 23 хвилини
  • Святопетрівське–Академмістечко — 19 хвилин
  • Гатне–Теремки — 17 хвилин
  • Вишгород–Героїв Дніпра — 15 хвилин
  • Вишневе–Академмістечко — 14 хвилин
  • Софіївська Борщагівка–Академмістечко — 9 хвилин
  • Петропавлівська Борщагівка–Академмістечко — 7 хвилин
Як година пік впливає на час у дорозі:

  • 8:00 Вишневе—Теремки — 27 хвилин
    23:00 Вишневе—Теремки — 13 хвилин
    +108% до часу по вільній дорозі

  • 8:00 Гостомель—Академмістечко — 30
    23:00 Гостомель—Академмістечко — 16
    +87%

  • 8:00 Вишгород—Героїв Дніпра — 15 хвилин
    23:00 Вишгород—Героїв Дніпра — 9 хвилин
    +67%

  • 8:00 Гатне—Теремки 17 хвилин
    23:00 Гатне—Теремки 11 хвилин
    +54%

  • 8:00 Софіївська Борщагівка—Академмістечко — 9 хвилин
    23:00 Софіївська—Академмістечко — 6 хвилин
    +50%

  • 8:00 Бровари—Лісова — 28 хвилин
    23:00 Бровари—Лісова — 19 хвилин
    +47%

  • 8:00 Вишневе—Академмістечко — 14 хвилин
    23:00 Вишневе—Академмістечко — 10 хвилин
    +40%

  • 8:00 Петропавлівська Борщагівка—Академмістечко — 7 хвилин
    23:00 Петропавлівська Борщагівка—Академмістечко — 5 хвилин
    +40%

  • 8:00 Святопетрівське—Академмістечко — 19 хвилин
    23:00 Святопетрівське—Академмістечко — 14 хвилин
    +36%

  • 8:00 Ірпінь—Академмістечко — 23 хвилини
    23:00 Ірпінь—Академмістечко — 18 хвилин
    +28%

  • 8:00 Бориспіль—Бориспільська — 29 хвилин
    23:00 Бориспіль—Бориспільська — 26 хвилин
    +12%
Які саме дані ми використовували?

Ми аналізували інформацію сервісу Uber Movement. Він спеціально створений, щоб допомагати містам досліджувати переміщення та розв'язувати транспортні проблеми.

Для нашої теми ми враховували дані щодо швидкості руху на дорогах Києва та області о 8–9 ранку, у будні дні (вівторок-четвер), 16–18 та 23–25 квітня 2019 року.

Після перекриття у березні Шулявського шляхопроводу транспортна ситуація у місті значно змінилась і обраний нами період дозволяє відтворити поточний осінній трафік, але без інших ремонтів, які почались влітку та ще не закінчились. Також ми не враховували понеділок і п'ятницю — ці дні мають іншу структуру поїздок ніж інші будні дні.
Як рахували?

Брали місто/село і за допомогою дорожньої мережі OpenStreetMaps будували найкоротші маршрути до метро від десятків різних точок. Потім рахували середню довжину шляху. Дивилися швидкість Uber для цього маршруту на 8−9 ранку. Ділили відстань на швидкість, отримували час. Переходили до наступного населеного пункту.
Чому саме ці населені пункти?

Міста та села Київської області відібрали, орієнтуючись на їхній розмір, популярність та кількість нового багатоквартирного житла. (Де будують найбільше, ми проаналізували у попередньому дослідженні).

У фінальному переліку ви бачите населені пункти, що розташовані по різних напрямках, не поруч і на такій відстані від Києва, щоб туди їздили на таксі — адже ми аналізували дані Uber.
Інші статті на тему: